Friday, July 15, 2011

KENANGAN

Eche Terengganu       

Benih pertama diambil dari Terengganu. Baka batang kaki. Sempat turun 4 generasi tapi anak2 tak sehandalnya...mati sebab kena penyakit lutut buruk sampai mcm2 jenis ubat aku guna tak juga baik.Last skali aku sembelih sbb tak sanggup tgk dia berjalan terhenjut2...





Oren Lambak






Baka tikam yg tak sempat aku turun baka. Benih sempadan Kelantan Thai. Belum sampai 3 bulan aku jaga,kena penyakit sampar.Gambar ni pun ambil beberapa hari sebelum mati.Sempat sparring sekejap je.Kap,tikam dan pukul padu. Setiap lawan mesti tercampak jauh kebelakang bila kena sepak.

Kalau nak diikutkan byk lagi bapa ayam yg dah meninggal dunia.Tapi aku tak sempat nak ambik gambar.Gambar tak berapa clear sebab ambik guna handphone...tu pun yg murah je...

3 comments:

  1. Blog Ayam Sabung Utara

    www.kakihitam1.blogspot.com

    ReplyDelete
    Replies
    1. DENGAN IBU GOMES DIHONGKONG
      ANDA PASTI DI BANTU KARNA KAMI SUDAH MEMBUKTIKANYA
      Pusat Pesugihan di Tanah Jawa Timur
      Apakah anda mempunyai masalah dibawah ini:
      - Kesulitan Ekonomi
      - Banyak Hutang
      - Rejeki Seret
      - Susah Mencari Pekerjaan
      - Susah jodoh
      - Pasangan Selingkuh
      - Sakit menahun dan di vonis dokter tidak akan bisa sembuh
      - Belum Mempunyai keturunan

      Ki DARMO Siap menjadi perantara hajat dibawah ini: jual beli tuyul
      -Pesugihan Dana Gaib-Pesugihan Tuyul
      - Pesugihan Tanpa tumbal
      - Pesugihan Kakang Kawah Adi Ari-ari
      - Pesugihan Tuyul
      - Pesugihan Buto Ijo
      - Pesugihan Nyi Blorong
      - Pesugihan Kembang Kantil
      - Pasang Susuk kembang Kantil
      - Pelet Mimi lan Mintuno
      - Pengasihan Semar Mesem
      - Pengasihan Jaran goyang
      - Memisahkan Pasangan Selingkuh
      - Pengobatan Kanker, HIV, dll
      - Ritual Memohon Keturunan
      - Backing Usaha
      - Pengisian Benda Pusaka
      - Mengusir Hantu dll
      - Pencalonan Lurah, Camat dll
      - Ritual Enteng Jodoh
      ATAU BERMINAT ANGKA TOGEL DI JAMIN TEMBUS 2D,3D,4D,5D,6D,7D,
      ATAU KTIK ALAMAT BLOG AKI DARMO--http://sayajual-awakbeli.blogspot.com

      Apakah anda sudah malang melintang alias kesana kemari ikhtiar mencari, dukun, paranormal, kyai dll, tetapi belum cocok atau jodoh. Maka tidak ada salahnya anda ikhtiar bersama Kami.dengan HUBUNGGI NOMOR -AKI DARMO 082-310-142-255

      Delete